Manual Description
Les advertències i el control de fre no funcionen mentre està trepitjat el pedal de l'accelerador. Seguiu sempre els límits del carril usant el volant i conduïu amb compte. Conduïu el vehicle pel centre del carril del vehicle mentre el sistema està en espera.
Quan es compleixen totes les condicions següents i el sistema entra en funcionament. El sistema avisa el conductor que ha proporcionat assistència al funcionament del volant a la pantalla multidades i a la visualització de conducció activa. Es controla la velocitat del vehicle per mantenir-la per sota de la velocitat seleccionada fins i tot si es trepitja el pedal de l'accelerador.
Se sentirà un so d'advertència i la visualització parpellejarà fins que la velocitat del vehicle disminueixi a la velocitat seleccionada o inferior. Confirmeu sempre la seguretat de la zona al voltant del vehicle amb els retrovisors i directament amb els ulls quan conduïu. Mostra la imatge de l'àrea al voltant del vehicle i la part frontal del vehicle.
Manual Cover
General